Obchodní podmínky pro automatické platby kartou

(netýká se psychoterapie, hypnózy a terapeutických workshopů)

Níže naleznete obchodní podmínky pro automatické platby kartou u kurzů, které se použijí pro poskytování kurzů k němuž dochází přes Webové rozhraní liborcinka.cz.

        I.      DŮLEŽITÉ POJMY A ZKRATKY
Tyto pojmy, které jsou v těchto obchodních podmínkách uváděny s velkým počátečním písmenem, znamenají následující:

1.     OP
Tyto Obchodní podmínky pro automatické platby.

2.     POSKYTOVATEL
Libor Činka, s.r.o.
Společnost je zapsaná u MS v Praze dne 21.3.2001 odd. C, vložka 82471
IČ: 26441144, DIČ: CZ26441144
Sídlo: V mezihoří 1211/13, 180 00  Praha 8
Provozovna: CENTRUM LIBORA ČINKY, Malá Štěpánská 1929/9, 120 00  Praha 2
Telefonní číslo: +420 775 55 20 99
E-mail: kancelar@liborcinka.cz

3.     UŽIVATEL
Ten, kdo s námi jako Poskytovatelem uzavře ohledně Služby Smlouvu. Uživatelem může být podnikatel, firma, škola, úřad nebo Spotřebitel.

4.      SLUŽBA
Rozumíme kurz, které zákazník platí na splátky nebo členství, které zákazník platí jako předplatné.

5.     OPAKOVANÉ PLATBY
Opakovanými platbami rozumíme platby za Služby automaticky strhávané z platební karty zákazníka.

6.      WEB
Internetové stránky s doménou liborcinka.cz

 

PRAVIDLA OPAKOVANÝCH PLATEB ZA SLUŽBY
S těmito pravidly opakovaných plateb je Uživatel seznámen v objednávce Služby, popř. v e-mailu s fakturou za zakoupenou Službu.

Zaplacením Služby platební kartou dává zákazník souhlas k autorizaci použité karty pro automatické strhávání plateb za objednané Služby v dalších obdobích. Souhlas zákazníka s Opakovanými platbami trvá po dobu, s kterou byl Uživatel předem seznámen, nebo dokud nedojde k ukončení opakovaných plateb na žádost zákazníka.

Automaticky strhávaná částka a perioda opakovaných plateb je fixní. Automatická platba probíhá měsíčně (tzn. každých 30 dní) ve stejné výši při objednání služby a to po celou dobu trvání, kterou si Spotřebitel stanovil nebo s ní souhlasil. 

7 dní před každým automatickým stržením platby z karty bude zákazník e-mailem informován o objednané službě, její ceně a termínu stržení platby. Součástí e-mailu bude faktura za objednanou službu. U Služby, kterou zákazník vyčerpal před jejím úplným zaplacením není možné automatické platby pozastavit dříve. Automatické strhávání bude ukončeno automaticky po zaplacení celé částky. Spotřebil je seznámen s počtem automatických plateb předem.

Po každém automatickém stržení platby bude zákazník o provedené platbě vyrozuměn e-mailem, jehož součástí bude zaplacená faktura za zakoupenou službu.

V případě neúspěšného stržení platby z platební karty bude zákazníkovi zaslán e-mail o tom, že platba neproběhla, a pokyny, jak v této situaci postupovat. Zejména jak uhradit fakturu jiným způsobem.

Zákazník může pro opakované platby autorizovat jinou platební kartu, než která byla používána do té doby (např. v situaci, kdy dojde k expiraci karty). To provede tak, že vystavenou fakturu zaplatí jinou platební kartou ještě před automatickým stržením platby z původní karty. Karta použitá při této platbě bude autorizována pro opakované platby místo původní karty.

Tyto Obchodní podmínky pro automaticke platby kartou jsou účinné od 1. 10. 2024.