jak usnout

spát, či nespat?

To je otázka, která trápí čím dále více lidí.Nevyspalost není jen o nedostatku energie, častější únavě, ale také o  podrážděnosti.

Co většina lidí ani netuší

  • Nesprávný spánek vytváří poruchy pozornosti, učení, nespokojenost a psychické problémy.
  • Pokud nespíte správně, je obtížné hubnout, i když cvičíte.
  • Spánek ovlivňuje otěhotnění, respektive problémy se spánkem mají souvislost s neplodností.
  • Mozkové demence typu Alzheimerova nemoc souvisí se spánkem.
  • Nekuřáci se připravují o roky života a zabíjí se zdánlivě malými chybami ve spánkové hygieně, takřka stejně jako kuřáci.
  • Spánek kratší než 5 spánkových cyklů (po 90 min. =kolem 7,5hod) vede ke skryté únavě, chybám v soustředění, zhoršenému vnímání a chápání, což vede nejen k osobním problémům, ale i ke snížení efektivity práce či problémům ve škole.
  • Již po třech týdnech optimálního spánku se kvalita života zvyšuje.
  • Nastavení spánku na správné hodnoty délky a účinnosti zásadně ovlivňuje úspěšnost a pohodu jednotlivců, rodin i skupin.

Spánek = základ zdravého života

Klikněte a za 3-5 minut odhalte klíče pro vaši pohodu a delší život.

Vyplňte krátkou anketu, která se vám objeví do 15 vteřin.