POZOR,  informace najdete na stejnojmenné stránce s aktuálním rokem 2018

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed aliquam efficitur nisl, ac ullamcorper justo dictum vel. Phasellus maximus elementum cursus. Vestibulum vel fermentum lectus. Integer finibus nibh nec quam imperdiet iaculis. Vivamus tempus dui eu nisi facilisis vehicula. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Nunc nec tristique diam.

Video - písnička k přímému nahrání na Facebook: Spuťte video a kliknětena něj pravým tlačítkem myši pro zobrazení nabídky, kde je volba uložení videa. Pak video dejte nahrát na Facebook ( nahráváte-li na své stránky, tak  mi napište do skupiny a pošlu Vám odkaz pro vložení rovnou z youtube) Vaši stránku kde AFO propagujete a doplňte textem s výzvou k akci. Něco jako:  

Podívejte se, jaké ohromující triky každému rychle implantují angličtinu do hlavy. 

Příběh, který může změnit vnímání světa: 

.

 

Jak snadné může být ovládnout  minulý čas? Opravdu soustředěně sledujte a pochopíte, proč jen krátké video překoná  hodiny klasické výuky. 

.

Nové obrázky k postování ve správnou dobu na Facebook - Hozením granátu do prázdného rybníka si nezajistíte větší úlovek. 

Až bude zveřejněno třetí video, tak na Váš Facebook můžete překopírovat následující: Trailer k videu 3 AF https://youtu.be/wbLToajlvo8 - Celé video sledujte na http://anglickyfantasticky.cz/v3?a_box=(VÁŠ AFFILIATE KÓD)

Zveřejnit v

Kdy publikovat na Facebooku? Obvykle jsou lidé na FB kolem 18 hodiny večer. Samozřejmě, že tam jsou i jindy, třeba ráno, dopoledne ... ale protože jsou na cestách či v práci, tak nemají takový prostor se soustředit a tedy udělat nějakou akci, která povede k nákupnímu rozhodnutí. Pokud máte nejen facebookový profil, ale i FB stránku ( já jich mám více, mám například https://www.facebook.com/anglickyfantasticky/ ) tak na stránkách, narozdíl od profilu, je možné najít graf, který ukazuje mimo jiné i to, kdy jsou lidé na této stránce aktivnější ( po kliknutí na Přehledy a pak Příspěvky) Pak se můžete  řídít  touto analýzou a publikovat tak, aby  Váš příspěvek měl co největší šanci být viděn co největším množstvím lidí. 

Asi už jste  na začátku kampaně použili: Stáhněte si myšlenkovou mapu 48 tipů jak zcela jinak na jazyky http://www.anglickyfantasticky.cz/ ( Pochopitelně vždy přidávejte za adresu Váš affiliate kód.